Tankönyvvé nyilvánított Adatvédelem c. könyvem:
Tartalomjegyzék Az adatvédelemről általában A tömörítők általában Ellenőrző kérdések, feladatok Fájltömörítők FilZip WinRar Ellenőrző kérdések Gyakorlat Számítógép vírusok Kik és miért írnak vírusokat? Mik azok a számítógép vírusok? A vírusok típusai Fertőzés Hogyan támadnak a vírusok? Tünetek Milyen jelei lehetnek a vírusfertőzésnek? Feladatok Küzdelem a vírusok ellen Ellenőrző kérdések Feladatok Vírusfelderítő és mentesítő programok VirusBuster Nod32 AVG Anti-virus Ellenőrző kérdések Online víruskeresők Microsoft rosszindulatú szoftvert eltávolító eszköze AVIRA Antivir Online víruskereső a Bit Defender Kémprogramok Spybot Windows Defender Panda Online kémprogram keresője Internetes veszélyek E-mail Web Betörés ellen tűzfallal? Windows Tűzfal alkalmazás ZoneAlarm Ellenőrző kérdések Megelőzés Üzemeltetési és vírusvédelmi rendszabályok Legfontosabb teendők vírusfertőzés esetén Mobilvírusok Felkészülés a vírustámadásra Útravaló
Tudástérképek
Először 2006-ban jelentettük meg könyv alakban a témával kapcsolatos kutatási eredményeinket, tapasztalatainkat. Tudástérképek (kiadó: APC-Stúdió Bt. Gyula, 2006. ISBN: 9639135798 110 oldal / Kötés: papír / puha kötés
Legnagyobb örömünkre a könyv hat év múlva, elsősorban a kiadó unszolására, második átdolgozott kiadást is megért.
Nagy Czirok Lászóné, Kárász Péter: Tudástérképek II. (APC-Stúdió Gyula, 2012. ISBN: 978-963-9844-09-4) 152 oldal / Kötés: karton. Európai gyártmánykód: Ean 9789639844094.
EDUVEAR taneszköz fejlesztési projekt (2006-2009)
https://www.eduwearonline.com/
Az EDUWEAR projekt a Brémai Egyetem vezetésével megvalósuló taneszköz fejlesztési projekt volt 2007-2009-ig. Nagy segítség volt számunkra, és igen inspirálólag hatott ránk.
Műszaki – informatikai és matematikai tehetséggondozás területén kidolgozott programjainkat és jó gyakorlatainkat szívesen adjuk át más intézmények számára.
Azarduinós fejlesztésekről olvasson többet a technika szakos tanároknak szóló menüben!
Az ARDUINO könyvről:
A könyv egy 2006-ban folytatott tanítási kísérlet leírását tartalmazza. Nem mérnököknek és technikusoknak írtuk, hanem általános iskolai tanároknak és gyerekeknek. Azt vizsgáltuk milyen szerepe lehet egy korszerű technikai eszköznek a mai közoktatásban.
Alsősorban pedagógia és didaktiakia lehet segtség informatika, fizika, technika szakos tanároknak!